Stockholm Baby!

Idag åkte vi med mode och trend-kursen till stockholm och besökte Matrix, nice produkter må jag säga! Jag blev hjärntvättad, jag måste ha de produkterna haha. Eftersom det skulle bli en massa snack om hårfärg vilket var mer för frisörerna så fick vi andra döda lite tid på stan. Jag hittade min studentklänning ♥ och två solbrillor. Jag visar dem sen ;)

Dagen i bilder!



Selin och jag,  MOT STOCKHOLM!

Lollo med Kaffe i handen. Är jag förvånad? Nej det är jag inte!

Emma! hahahah , såg nu att jag stod och fulade mig i bakgrunden!

Selin, Sarat och.. jag..

Det spårade på hemvägen. Selin and me, det finns inte en seriös bild på oss två haha.

Japp det är mina riktiga framtänder tyvärr HAHAHA mitt nya smeknamn får bli the Rabbit.. vänta finns det inte en sexleksak som heter så? Äsch jag bjuder på min själv!

HAHAHAHA Denna bild får avsluta detta inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0