Sämst!

Kul att jag har fett med tråkigt och absolut inget att göra. Önskar att jag hade något coolt att skriva om men det kommer liksom inte upp något i skallen på mig. Jag sitter och bara trycker på tangentbordet för att försöka få ihop ett längre inlägg och hoppas att jag under tiden kommer på något att skriva om.. men nej!

Ungefär så här taggad är jag som på bilden, dvs inte alls!



Och min bloggdesign suger getdase för jag är skitdålig på sånt och min syster vill inte hjälpa mig :'( Hoppas du läser detta snart så du får dåligt samvete! äsch ska be henne att gå in och läsa min nya blogg så hon läser detta!

Slänger in en liten söt bild på oss så får jag nog hennes samvete på fall!

Eller hon var iallafall liten och söt, jag var stor ochhade verkligen enorma kinder :O



Jag borde komma på en liten cool fras att avsluta med, puss är uteslutet ALLA har det! Hejdå LAME! Tjarrå låter inte som mig grej. Kram är tråkigt. Ciao, men jag kan inte ett ord italienska. Bye bitches, när skulle jag någonsin säga det?

Shit jag kanske inte klarar blogpressen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha just det! "shit jag kanske inte klarar blogpressen" som avslut på varje inlägg. Coolt, orginellt och ingen annan har det ;)

2010-03-11 @ 16:02:14
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hahaha jaaa får köra med det så länge! :D

2010-03-11 @ 20:26:12
URL: http://liteemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0