the bitch is back, back again!

Hur jävla svårt ska det vara att hitta ett par snygga jeansshorts i uppsala! Funderar på att dra till Gränby idag och kika runt lite, ska snart väcka syrran och kidnappa henne med mig :) Klockan är ju faktiskt halv 2 på dagen, vam sover då?

Igår blev det en massa shopping! Eller ja, en skjorta, en klänning, bikinitrosa och ett par skor som jag har spanat på i år och dar och nu var de nersatta till halv priset! Hallelujah! Jag blir en bit över 1.80 så nu ska jag leta fram en lång karl till mig haha. Visar det jag har köpt sen.

Sitter på syrrans användare och hittade de här två bilderna, fan vad sugen jag blev på att fixa håret ljusare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0