Nytt liv, nya tag!

Hejochhopp!

Igår var jag på bio med syrran. Vi såg Eclipse, hurra vad bra den var! Humor, spänning, KÄRLEK! Allt man älskar med en film. Dock gjorde den mig inte klokare, vem skulle jag välja Edward eller Jacob? Tåls att tänkas på. Får ta upp läsandet på böckerna och se om dom kommer hjälpa mig i detta tuffa beslut...

Vid klockan 23 får jag ett sms av Beata "Lust att gå ut och ta en drink?". Inte tackade jag nej ;). Jag och Beata drog till framfickan. Diggar det stället förutom att jag ALLTID blir leggad?! Min kompisar känner dom igen men inte mig. Jag måste ha världens lamaste personlighet eftersom jag tydligen inte är värd att lägga på minnet, jag känner hur självförtroendet stiger upp till skyarna! Och så klart måste en gammal kärlek vara på plats för att få mig att falla igen, men bara för kvällen. Jag tar alltid tillbaka förälskelsen morgonen där på och tack gode gud att alla mina nummer på mobilen har försvunnit så att jag inte kunde smsa honom. Haha för det hade jag ångrat idag fast det var en fantastisk idé igår!

Och vet ni! Jag och Beata börjar våra nya liv idag. Vad det innbär helt och hållet vet jag inte riktigt men ändringar ska ske! Jag börjar med att uppdatera bloggen ;)

Hade inga bilder så jag drar upp en gammal bild på mig och syrran. Så här ser vi ut varje söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0