i made it!

Juste glömde berätta en cool sak som hände på statoil!

Jag är 19 år för alla er som inte vet det men när folk gissar min ålder så brukar det gå och det yngre hållet, suger riktigt hårt! Vem vill se ut som 16 när man är 19 liksom? Kanske därför jag ALLTID blir leggad medans andra bara kan svansa förbi. Aja när jag är 30 så kommer jag se ut som 27 så IN YOUR FACE!!

Okej, ska släppa min ilska och komma till saken.
När jag gick fram för att betala, jag gick dit osminkad och skabbig (tur att min nya förälskelse inte jobbade då, det kanske finns en Gud?), slängde upp mina saker dvs kladdkakan och 6 patroner, godiset alltså. Tjejen i kassa slår in det, sen kom det!

Tjejen i kassan - Var det bra så eller var det en tankning också?
Tankning? vaddå vill hon att jag ska fylla på mobilen med pengar?
Jag - Vaa?
braa svarat Emelie!
Tjejen i kassan - Jaa, har du tankat?
Jag - Vaddå tankat?
Vad vill den här tjejen mig???
Tjejen i kassan - Har du tankat bilen?
Skulle jag ha tankat en bil? Jag har ju inte ens en bil? Vems bil skulle jag ha tankat?
Jag - Ehhh neeej?
Tjejen i kassan - Okej, var bara tvungen att fråga. Brukar smita från att betala.
Jag - Jaha, okej nej jag har ingen bil så det blir lite svårt för mig.
Hahah jag är för rolig.

Fattar ni! tjejen trodde jag hade bil, att jag kunde köra och att jag kunde tanka! Jag måste sett så vuxen och mogen ut :D Haha kan ni tänka mig i en bil? Eller mig tanka en bil? HAHAHA!


I can't drive cars, but if I did.. I would probably be the most awesome driver in the world!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahahhaha det blir upp till bevis sen när vi börjar övningsköra ;)

2010-07-03 @ 23:56:01
URL: http://wasabi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0