Vem vare som kasta?!?!

Var nere på stan för att shoppa till mig ett glatt humör, och jaa min vänner det funkade! Kom hem med världens mysigaste tröja, den är sååå mysig. Haha jag är typ kär i den fast den är en enkel jävla tröja. Ett linne och ett par chinos dock är jag lite osäker på byxorna. Kanske slänger upplite bilder, men när jag säger så brukar det oftast inte hända, synd för er!

Har lagat mat till min familj och väntar på att de ska komma hem för jag HATAR att äta själv. Det är så..så..ensamt skulle jag nog kunna beskriva det. Plus att är beroende av att ha folk runt mig. Jag misslyckades rejält med riset, jag skullekunna mata en hel armé haha. Jag antar att nästa gång läser jag på baksidan av påsen!

Vacker bild med utsmetat läppstift ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0