It's called "Bakistime"!

Hejsvejs alla goa och glada!

Har inte kunnat uppdatera för jag har vart upptagen med att ta fram rockstjärnan i mig.. höhö!
Nejmen utgången i onsdags med Beata var härlig, mission completed!
Sen drog vi till BJ på torsdagen, äckligt mycket folk. Vi hade fullt upp att hålla oss vid liv. Och Beata kommer nog aldrig förlåta mig för jag sa till henne att ta på sig platta skor.
Upp dagen efter för att jobba, vilket gick grymt bra! :D Jag är kung! Plus att min arbetskollega lär mig thailänska så snart kommer jag skriva inlägg på thai för att jag har en känsla av att min blogg kommer bli så stor att den når enda bort till Thailand!
Drog hem och tog mig en välbehövd dusch, nazty! Nej men jag var ganska fresch! Drog iväg med Amanda och gänget till någon jonte som bodde.. hmm.. aja han bodde någonstans iallafall! Vi drog sen till Teater där det vaknades kvalskiva, soooooooooooooon så kommer jag stå där gått ut och inte ha en jävla aning om vart jag ska ta vägen :D jippie!

Jag kan sammanfatta dessa utgångar som något av de roligaste, konstigaste utgångar på länge haha.

Igår vaknade jag bakis som satan, men jag och syrran körde bakischill på balkongen och det hjälpte mot min bakishet (?). Ni brhöver 1 cola, ett påskägg, sol, enbalkong och sköna människor som jag och syrran, voila!

Drog till mamma och körde påskfirande med räkor, ost och kex. YUMMIE! Kollade på den mest värdelösa filmen någonsin så jag och mamma slösade bort ca 2 timmar av vårat liv. Jossa sov..

Nu sitter jag här och skriver ett långt jävla inlägg som ingen av er bryr sig om..



Hittade den här gamla godingen Lollo och jag med våra krull SEXY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0